torstaina, marraskuuta 16, 2006

Kybällä

Tosipaljo hei! Mä oon niinku sellane muutoksentekijä eli siis tjseinsmeikkeri. Mä tiedän, et poliitikot ja silleen on aika jämähtäneit, mut, toisaalt, niil on aika jännii juttui. Jos ne jaksais vain puolustaa tota suvaitsevaisuut, ja sitä mä niille opetan, nii maailma olis ainaki satamiljoonaa kertaa ihmisläheisempi. Hei haloo, eks yhteiskunta oo niinku ihmisten takii???!!!
Mä tiedän, et mediayhteiskunnas täytyy operoida niinku pittien kanssa. Mä pistän listan ja kato kohta mun frendit niinku yhtyy siihe. Mä en niinku oo kauheen varma, et mitä mä niinku ittekkään tota tarkotan, mut mun mielest elämäs on tosi tärkeetä, et mun frendit on niinku mun kaa kybällä näissä tosi tärkeis jutskissa ja et kaikki niinku KESKUSTELEE TOSI AVOIMESTI.
Hei otsaatsä koskaa ajatellut, että miten niinku ihmiset KÄRSII!!!!! Jos mä vaan saan tätä sanomaa levitettyy ja ku mä tartten jonkun pestinkin niinku jossain hallinnossa ja mieluummin kiitti kansainvälisest nii mä voin niinku auttaa. Kaikki kai tajuu, et ei tätä voi ilmaseks tehdä. Jonkun kirkonki esimerks pitäis tajuu et tuotteest, joka sillä on niinku Jumala, pitää maksaa, jos osaa ja jos on niinku ammattilainen, niinku huippu.
Okei, mä oon aika nöyrä ja mä tiedän, et mun pitää kehittyy, mut jos te maksatte mulle ton työnohjaajan ja mentorin ja jotain niinku muuta apuväkee, niin mä uskon, et mä pääsen syvemmälle ja mullon mesits. Jotku on sanonu, et tää psykojuttu ei oo niinku hyvä, mut ne ei kyllä tajuu. Mä haluun olla niinku läsnä ja silleen sinut sen kanssa mitä mä niinku oon.
Mä oon funtsinu näitä jutskii tosi paljo ja musta tuntuu et jotenki tarvittas tollane vaikuttajien vaihtamine ja päästää muutkin niinku vaikuttaa, erityisest meidät nelikymppiset. Pliis, antakaa hei edes niinku mahis älkääkä jääkö niihi niinku punkkereihi vaan ottakaa öböyf ool NYKYIHMISEN KOKEMUKSET niinku vakavasti, media, talous ja tolleen. Ja antakaa niinku ihmisten ajatella niinku omilla aivoillaan!!!! Hei tajuuttekste et mitä jotku niinku tässä maailmassa tekee ja mitä niinku silleen kulisseissa tapahtuu, joka hetki, joka ikinen yö kun te nukutte ja näätte jotain ihme unta niin kyl mä oon vähän silleen niinku järkyttyny...
Mä uskon, et jos mä oon väärässä, niin mä niinku saan anteeks, mikä on niinku tosi raju juttu mut mun mielestä tota nyt ois muutoksen aika eiks yeah. Ja mä takaan, että multa löytyy ystävyydes ja löytyy yhteistyös ja niinku avunannos löytyy.
Mä oon tavallinen ihminen ja tolleen katu-uskottava ja mä en oo syntyny mihinkää niinku valtaperheeseen mä luulen ja meidän äänellä pitäis olla enemmän tilaa, niinku verkossa niinku prosessissa. Hei yks tosi järki kansanedustaja puhu vähän niinku samaa. Et niinku yhteiskunnassaki on niitäki jotka tajuu, ne on tosi kovii talousmiehii ja niil ois kysyntää yksityiselläki puolella, mut ne vetää silti tätä.
Ja kyl mä uskon, et niinku noi hallintopamput ku väki ei osallistu ku yhteiskunta on niin jähmee nii kyl ne vähitellen tajuu et tää mesits mikä mulla ja meillä on niinku verkossaki ja mitä ei niinku tartte kannattaa jos ei voi sitä hyväksyy mut voi tulla niinku tukeen ja keskusteleen jutskista ja on niinku postmoderni ja kansainväline ja tosi freesi ja niinku tutkittu juttu, mä nimittäin valmistelen niinku mun väitöskirjaa ja oon lanseerannut tän uuden käsitteen nii kyl se niinku on se mitä me tarvitaa. No joo mun täytyy ny lopettaa ja mennä mut tosi kiva jos sä viittit lukee tän ja antaa sun aikaas emmä millään pahalla tää oli vaa yks tällane ja hymyillää ku niinku tavataa.